Famílies

Dibuix del Miki Pérez per al Calendari solidari del C.E.Solc 2016

Dibuix del Napi per al Calendari solidari del C.E.Solc 2016

Decàleg del bon acompanyant C.E.SOLC

1. Penseu que el vostre fill/a fa esport amb nosaltres per a formar-se com a esportista i com a persona el més autònoma possible.

2. Recordeu al vostre fill/a que jugui el més esportivament possible respectant les normes i la convivència amb la resta dels esportistes.

3. Ensenyeu al vostre fill/a que l’esforç és tant o més important que el resultat, acceptant les derrotes i treballant per la millora personal i de l’equip.

4. Sigueu un bon exemple aplaudint les bones jugades dels dos equips i respectant les decisions dels àrbitres.

5. Respecteu les decisions dels entrenadors evitant donar instruccions als esportistes, ja que interfereixen en el treball dels entrenadors i de l’equip.

6. Els entrenadors són també educadors, la seva tasca comença des del moment que ens trobem fins que finalitza l’activitat. Per això, no dubteu en parlar amb ells obertament.

7. Fomenteu la interacció social del vostre fill/a amb la resta de companys permetent que prenguin les seves pròpies decisions a l'hora de: seure a l’autobús, àpats, entrenaments...

8. Si en algun moment considereu que hi ha hagut algun canvi en l'estat físic o psicològic del vostre fill/a que l'impedeix gaudir plenament dels entrenaments o competicions, no dubteu en parlar amb els entrenadors/es per tal d’acordar les mesures més adients a la situació de l’esportista.

9. La vostra col·laboració és un eix fonamental per al bon funcionament del club, per això necessitem el vostre compromís per a dur a terme la nostra tasca (pagaments a temps, respectar les vies de comunicació establertes, horaris, etc).

10. La vida saludable i la pràctica esportiva no s’acaben al club, us animem a traslladar-ho a tots els àmbits de la vostra vida (dieta saludable, activitat física quotidiana, altres esports...).