Costa Daurada - Solc

Renovació de l'acord de col·laboració entre el Club Solc i el Golf Costa Daurada amb el Xavi Pueyo i el Serapi Colombo (29 setembre 2020)
8è Torneig de Tennis Adaptat II Memorial Gerard Gibert (14 Maig 2023)

Fruit del conveni de col·laboració entre la Federació ACELL i la Fundació MAPFRE s'inicia una promoció de l'esport del tennis per als esportistes amb discapacitat intel·lectual. L'any 2011 El Club Esportiu Solc decideix participar en aquest Programa d'iniciació al Tennis mitjançant l'acord amb el Club TennisPark de Tarragona i l'entrenador Xavi Pueyo (posteriorment absorbit pel Club Tennis Tarragona).

Durant el 2019 ens veiem en la necessitat de trobar unes noves instal·lacions per a poder continuar la seva tasca i ho aconsegueix gràcies novament al Xavi Pueyo i el Golf Costa Daurada Tarragona Sports Center amb el que establim un acord de col·laboració.

La secció de tennis del Club Esportiu Solc tenen un entrenament específic setmanal i participant activament als tornejos de tennis de la federació ACELL i a les competicions corresponents de Special Olympics (Catalunya, España o internacionals). Des de 2020 també participem en el Programa Más que Tenis de Special Olympics España i la Fundació Rafa Nadal per a la promoció del tennis per a esportistes amb discapacitat intel·lectual així com als tornejos a escala estatal del Rafa Nadal Academy. Tanmateix organitzem conjuntament amb el Club Golf Costa Daurada el Torneig de tennis adaptat Memorial Gerard Gibert en memòria del nostre estimat company així com la trobada de Pàdel Unificat.

SOM-HI TENNISTES!