Esports col·lectius

Campionat de Catalunya de Futbol sala de Lleida (Abril 2017)

FUTBOL SALA I FUTBOL 7

El futbol sala és un esport practicat entre dos equips de cinc jugadors que deriva del futbol. El terreny de joc és dur i té unes dimensions de 24 a 28 metres de llargada i de 13 a 15 metres d'amplada.

El Club Esportiu Solc practica aquest esport des de els seus inicis i participa en les competicions anuals de caràcter territorial i de Catalunya. A més a més, és membre fundador de la Lliga interclubs de futbol sala de Tarragona-Lleida de la Federació ACELL. En 2018 va iniciar un conveni de col·laboració amb el F.C. Tàrraco tenint un entrenament específic setmanal i actualment competeix a la lliga sota el nom de TARRACO-SOLC. Aquest va representar a Catalunya al 2019 al IXé Campionat nacional de futbol 7 unificat Special Olympics España.

BÀSQUET

El bàsquet és un esport practicat entre dos equips de cinc jugadors en joc cadascun, que cerquen d'introduir una pilota dins de la cistella defensada per l'equip contrari, amb l'objectiu d'aconseguir més punts que l'adversari, tot respectant les regles del joc.

Els esportistes del Club Esportiu Solc competeixen en els campionats de bàsquet en els diferents nivells de destresa, des de partits per equips fins a les proves adaptades, obtenint bons resultats any rere any.  El 2021 el Club Bàsquet Tarragona van arribar a un acord amb el Club Solc per tal de donar forma al projecte Originals CBT-SOLC. Aquest projecte estableix un conveni de col·laboració entre els dos clubs per tal de crear un equip inclusiu amb un entrenament setmanal específic.

Campionat de Catalunya de Bàsquet d'Igualada (abril 2018)
Campionat de Catalunya d'Handbol de Manresa (Novembre 2017)

HANDBOL

L'handbol és un esport de conjunt que es practica amb les mans entre dos equips. L'objectiu és introduir la pilota a la porteria contrària i evitar que l'introdueixin a la porteria del teu equip. Per aconseguir-ho s'utilitzen passades i, en general, jugades, que acaben amb un llançament.

PETANCA

La petanca és un esport disputat entre dos equips de tres persones que consisteix a llançar unes boles per a situar-les el més a prop possible del bolig. Tot i la seva aparença simple, la petanca amaga, pels qui coneixen bé el joc, estratègies i tàctiques que encara es tornen més complexes amb el joc en equip.

Campionat de Catalunya de Petanca de Lloret de Mar (Novembre 2016)