CBT - Solc

El Club Bàsquet Tarragona i el Club Esportiu Solc han signat un conveni de col.laboració (21 desembre 2021)

El 21 de desembre de 2021 el Club Bàsquet Tarragona i el Club Esportiu Solc materialitzen un conveni de col·laboració entre ambdues entitats amb signatura dels seus presidents al Pavelló Municipal de Camp Clar donant peu a la creació de l'equip ORIGINALS.

El Club Bàsquet Tarragona és un dels clubs més importants de bàsquet de Catalunya i de l'estat espanyol. Compta amb equip masculí i femení així com diverses categories de bàsquet formatiu sent tot un referent d'aquest esport al territori. Amb la creació d'aquest nou equip, incorporen a més a més, el bàsquet inclusiu.

A l'acte han assistit la jugadora Irene Sabaté del Volvo Diselauto Tarraco CBT, Dani Tugores jugador del Ibersol CBT i diversos esportistes del Club Esportiu Solc.

Serapi Colombo, el president del Club Esportiu Solc, ha declarat que "Nosaltres volíem col·laborar per intentar fer que el bàsquet fos un esport el més inclusiu possible, venim de diverses experiències molt positives a l'estiu i ara finalment rubriquem un acord que farà que seguim col·laborant plegats pel bàsquet inclusiu."

Mentre que Jacint Rodríguez, president del CBT, declara que "Veníem amb la idea de començar a treballar el tema del bàsquet unificat i hem trobat el company de viatge perfecte, estem engegant un projecte molt enriquidor."

L'equip portarà la denominació d'ORIGINALS CBT - SOLC i competirà en les diferents competicions inclusives organitzades per la Federació ACELL així com en d'altres competicions de bàsquet com el torneig TRIPLE, les trobades INCLUBÀSQUET i les competicions bàsquet 3x3 unificat de la federació catalana de bàsquet.

SOM-HI ORIGINALS!