Esports individuals

Campionat de Catalunya de tennis de Vilanova i la Geltrú (Maig 2016)

TENNIS

El tennis és un esport de pilota en què s'enfronten dos jugadors o dues parelles de jugadors, que es desenvolupa en una pista rectangular dividida transversalment per una xarxa, consisteix a colpejar la pilota amb una raqueta per fer-la passar per damunt de la xarxa de manera que l'adversari no la pugui tornar.

El club Esportiu Solc practica el tennis un cop a la setmana com un complement dels entrenaments ordinaris gràcies al Programa d'iniciació al tennis en col·laboració amb l'entrenador Xavi Pueyo i el seu equip. Aquest programa s'inicia vinculat al Club TennisPark (actual Club Tennis Tarragona) i continua desde 2019 a les instal·lacions del Golf Costa Daurada Tarragona Sport Center.

TENNIS TAULA

El tennis de taula o ping-pong és un esport de raqueta que enfronta dos jugadors, o dues parelles de jugadors, posats cadascun a banda i banda d'una taula dividida transversalment a la meitat per una xarxa. Es tracta de colpejar la pilota amb una raqueta per fer-la passar per damunt de la xarxa, fent que boti al camp contrari, i de manera que l'adversari no pugui tornar-la.

El tennis taula es un esport que practiquem al Club Esportiu Solc desde fa molt de temps i on hem competit tan a nivell territorial com a nivell de Catalunya.

Campionat de Catalunya de Tennis Taula de les Borges del Camp (Desembre 2018)
Jocs Special Olympics Andorra La Vella i La Seu d'Urgell (Octubre 2018)

ATLETISME

L'atletisme és un esport que agrupa diverses disciplines. Les proves a l'atletisme s'acostumen a classificar en tres grans blocs: les curses (velocitat, mig fons, fons, obstacles, marxa atlètica i relleus), concursos (salts i llançaments) i proves combinades (decatló i heptatló).

Al Club Esportiu Solc ens centrem en les curses de velocitat, obstacles, marxa atlètica i de relleus. També práctiquem i competim en els concursos de salt de llargada i llançament de pes.

NATACIÓ

La natació és el mètode pel qual els éssers vius ens desplacen a través de l'aigua amb un mètode determinat. És una activitat recreativa i popular i, a més a més, és un esport competitiu. La natació és una activitat física molt recomanable per a la majoria de les persones ja que involucra la totalitat del cos humà.

A les competicions de l'ACELL es un dels esports més versàtils ja que el pot practicar gairebé tothom independenment del seu nivell.

Campionat territorial de natació d'Amposta (Abril 2018)
Campionat Mundial Special Olympics La Spezia, Itàlia (Juny 2017)

BÀDMINTON

El bàdminton és un esport en què s'enfronten dos jugadors, o dues parelles de jugadors, que es desenvolupa en una pista rectangular dividida transversalment per una xarxa. El joc consisteix a colpejar un volant amb una raqueta per fer-lo passar per damunt de la xarxa de manera que l'adversari no el pugui tornar.

Tot i que també l'hem practicant a dobles, al club tenim grans campions d'aquest esport en l'apartat individual arribant a competir fins hi tot a nivell internacional.