Tarraco - Solc

Junts per un fútbol inclusiu el FC Tarraco i el CE Solc han signat un conveni de col.laboració (8 novembre 2018)
Partit de lliga del Tarraco - Solc a Bellisens de Reus (Març 2019)

El 8 de novembre de 2018 el Futbol Club Tarraco i el Club Esportiu Solc materialitzen un conveni de col·laboració entre ambdues entitats amb la signatura dels seus presidents Antón Guerrero i Serapi Colombo.

El Club Esportiu Solc és entitat tarragonina sense ànim de lucre que treballa per potenciar la pràctica de l'esport adaptat per a persones amb diversitat funcional, afavorint la seva integració i normalització social.

Mentre que el Futbol Club Tarraco és un club de futbol de la ciutat de Tarragona gestionat pels seus propis aficionats a través de l'accionariat popular, seguint el model d'altres clubs que en la darrera dècada sorgeixen a tota Europa amb la premissa de lluitar per un futbol més just, sostenible, solidari, crític i social.

D'ara endavant, els jugadors de futbol sala del CE Solc aniran combinant els seus entrenaments habituals amb els del FC Tarraco a l'Estadi Municipal de Torreforta, on juguen com a locals, entrant a formar part del club com una part integrant del mateix, en contacte continu amb els seus monitors habituals i amb els entrenadors del club de futbol.

Actualment l'equip competeix a la Lliga interclubs de futbol sala de Tarragona Acell - Special Olympics sota el nom de Tarraco - Solc. De forma conjunta, els dos clubs també participem i organitzem el Torneig Unificat Ciutat de Tarragona.

SOM-HI TARRACO-SOLC!