Altres esports

6a Trobada de Pàdel Unificat Solc-Tennis Park (Juny 2017)

PÀDEL

El pàdel és un esport de pilota en què s'enfronten dues parelles de jugadors, que es desenvolupa en una pista rectangular de 10 metres d'amplada per 20 de llargada dividida transversalment per una xarxa i circumdada per parets en els fons i en els extrems dels laterals i una reixa metàl·lica al llarg de tot el perímetre. L'objectiu del joc és colpejar la pilota amb una pala per fer-la passar per damunt de la xarxa, de manera que l'adversari no la pugui tornar.

Per iniciativa conjunta del Club Tennis Park de Tarragona i el Club Esportiu Solc al 2011 es va iniciar la Trobada de Pàdel Unificat, on esportistes amb discapacitat i sense, feien parella. A partir del 2021 aquest torneig es duu a terme en conveni amb el Golf Costa Daurada Tarragona Sport Center.

RAQUETES DE NEU I ESQUÍ

Les raquetes de neu són uns estris que s'acoblen a les botes i serveixen per desplaçar-se amb més comoditat i rapidesa sobre terreny nevat. L'esquí és l'esport d'hivern que consisteix a lliscar sobre la neu fent servir esquís.

Durant un cap de setmana al any es el Campionat de Catalunya de Raquetes i Esquí que es fa a França a l'estació Porté-Puymorens on el Club Esportiu Solc ha participat puntualment.

XIX Campionat de Catalunya de Raquetes i Esquí a Porté-Puymorens (Febrer 2018)
Jornada de vela inclusiva organitzada pel Reial Club Nàutic de Tarragona (Octubre 2018)

VELA

La vela és un esport nàutic que consisteix en controlar la dinàmica d'un vaixell propulsat solament pel vent actuant sobre les seves veles.

El Club Solc ha participat a la Jornada de vela inclusiva organitzada pel Reial Club Nàutic de Tarragona i compartida amb els usuaris de l'Onada de l'Ametlla de Mar. Moltes felicitats al Nàutic pels 140 anys de l'entitat i molt agraïts per facilitar-nos aquesta experiència que de ben segur repetirem.